بدنسازی در منزل

blank

وسایل بدنسازی در خانه

تمرینات بدنسازی را می‌توانید با توجه به علاقه و شرایط خودتان، در خانه یا باشگاه، با وسیله یا بدون وسیله انجام دهید. انتخاب نوع وسیله هم با توجه به نوع برنامه تمرینی شما و هدفتان می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید از کش بدنسازی همراه، دمبل، صفحه وزنه، هالتر و… استفاده کنید. شک نداشته باشید که رسیدنِ شما به هدفتان با این وسایل ورزشی هم تضمین شده هست.

بدنسازی با دمبل

افزایش حجم بازو در خانه

خیلی از افراد عاشق بازوهای حجیم و عضلانی هستند. حتی طبق آمارها بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند بازوهای پارتنرشان عضلانی و حجیم باشد. اما آیا افزایش حجم بازو در خانه بدون استفاده از دستگاه و با وزن بدن امکان‌پذیر است؟ بله حرکات اختصاصی بدنسازی در خانه را می‌توانید برای عضلانی‌شدن انجام دهید. خیلی از خانم‌ها از بازوهای شُل و بدفرم شکایت دارند. تمرینات بازو باعث سفت و خوش‌فرم شدن بازوهاشان می‌شود. البته که با هر حرکت کل عضلات، ناخودآگاه تا حدی درگیر می‌شوند. از حرکاتی که برای افزایش حجم بازو در خانه می‌توانید استفاده کنید می‌توان حرکت پشت بازو دیپ روی زمین یا نیمکت، حرکت شنا دست‌جمع، یا جلو بازو با دمبل و… انجام دهید. این حرکات را با تکرار بالا و تا حد ناتوانی انجام دهید می‌توانید به هدف افزایش حجم بازو در خانه برسید.

وقتی فراموش کردید برای خرید غذا بخرید، رنگی که ممکن است به صورت خود بزنید تا رئیس جدید را تحت تاثیر قرار دهید، کار شماست. اما در مورد نان روزانه شما چه می شود؟ طراحی کامپوننت ها، چیدمان ها، وایرفریم ها- آیا مشتریان شما می پذیرند که شما به آسانی کارها را انجام دهید؟ مقامات در کسب و کار ما به هیچ وجه نمی گویند که Lorem Ipsum آن بزرگی است که برای همیشه نباید آن را نادیده گرفت. نه چندان سریع، می‌توانم بگویم، برخی از عوامل بازخریدکننده به نفع یونانی کردن متن وجود دارد، زیرا استفاده از آن صرفاً نشانه مشکل بدتری است که باید در نظر گرفته شود. معمولاً ما چیز واقعی را ترجیح می دهیم، شراب بدون مواد نگهدارنده مبتنی بر گوگرد، کره واقعی، نه مارگارین، و بنابراین ما می خواهیم چیدمان های خود را داشته باشیم.

بدنسازی در خانه با دمبل

انجام تمرینات بدنسازی در منزل انتخاب خیلی از افراد است. انجام تمرینات با وزن‌های مختلف و جابه‌جاییِ این دمبل‌ها لذت و جذابیت خاص خودش را دارد. اگر شما هم علاقه به ورزش با دمبل دارید، می‌توانید با توجه به برنامه ورزشی، توان بدنی و سطح ورزشی‌تان زیر نظر کارشناسان، وزنه مناسب را انتخاب کنید و کم‌کم با وزنه‌های سنگین‌تری تمرین کنید.

تمرین زیربغل در خانه

چربی‌های انباشته‌شده در پشت، باعث کمبود اعتمادبنفس خیلی از افراد به‌خصوص خانم‌ها می‌شود. برای این‌که این چربی‌های اضافه را برای همیشه از بین ببرید لازم است که تمرین زیربغل در خانه یا باشگاه را به برنامه ورزشی‌تان اضافه کنید. همچنین انجام تمرین زیربغل با بدنسازی در خانه بدون وسیله یا با وسیله، برای Vشکل و هفتی شکل شدنِ بدن لازم است. این تمرینات شامل حرکات شنا، بارفیکس، یا تمرین زیربغل با کش و دمبل است که می‌توانید انجام دهید.
پست قبلی

اهمیت و فواید شنا برای سلامتی

پست بعدی

دستکش روازه بانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید